Hur kan vi hjälpa dig?

Support till våra kunder

Efter installation och onboarding erbjuder vi våra kunder support på frågor som rör produkterna i ditt smarta hem. Allt för att du ska kunna få ut så mycket som möjligt av alla funktioner.

ÖPPETTIDER SUPPORT:
Helgfria vardagar 8.00 till 17.00

Här finner du tips på röstkommandon för Googles smarta skärmar och högtalare: Tips Google

Allmänna frågor finner du i vår FAQ

CHATT

Support via chatten är kostnadsfri för våra kunder.

Ställ dina frågor via vår chattfunktion som ni hittar längst ner till höger på vår hemsida. Vi svarar på frågor i turordning och så fort vi kan.

E-MAIL

Support via mail är kostnadsfri för våra kunder.

Maila dina frågor till vår support på mailadressen

support@nordicsmarthomes.se

TELEFON

Boka telefonsupport på telefon
010-641 44 40

Telefonsupport kostar 199 kr/ påbörjad 30 minuter.

För dig med Support+ ingår det 2 timmar kostnadsfri telefonsupport per månad.

HEMSUPPORT

Boka hemsupport på telefon
010-641 44 40

Hemsupport kostar 450 kr/ påbörjad timme + 450 kr i uppstartskostnad.

För dig med Support+ är uppstartskostnaden 0 kr.